onsdag 26 oktober 2011

Fortsätter utan bloggnamn...

Har inte fått kläm på det lilla problemet ännu, men jag får väl försöka klura ut det senare.

Jag tycker det är så kul med inredning och olika stilar. Jag gillar lantligt och lite industri. Men sen så är jag även svag för the "fiftees".... och det är inte lätt att få ihop det när man bara måste ha en sak. Inte för att jag är så strikt så att jag måste ha en och samma slags stil överallt men jag måste erkänna, jag tycker det är så svårt att få det att gå ihop. jag måste lära mig hur man tänker, det finns väl sådana läror??? Jag är inte duktig på att inreda, jag ser hur andra DUKTIGA inredare gör och så inspireras jag, men får inte till det :/ Men jag VET när det INTE är bra/snyggt, det känner jag i magen eller huvet ;D Då resulterar det att jag stannar upp och så får det gå nån vecka. Därav det "ofärdiga" hemmet. Men kul är det :)

Photobucket

Mammas och pappas gamla brödburk från 50-talet, jag hade tänkt köpa en brödburk, så jag hade tur som fick ta den här finingen :)



Nostalgi alá "seventees" :) Dessa äggkoppar är jag uppvuxen med, minns de påskmiddagar och även andra dagar då vi fick kokt ägg :)

Photobucket


Den här läckra skatten stod läääängst in i mammas matkällare. Den är från farmor, kakburk i tre våningar :) Så fin. Snart så ska jag och A baka TRE sorters kakor och lägga i dem :)




*Kramis*

3 kommentarer:

Anonym sa...

lyckoost! <3 kram carina!!

Anonym sa...

Men hallå hallå... du har ju hur fint som helst hemma och du KAN det där med inredning. :)

Vilka fina saker du hittade hemma hos mamsen. Lycka!!! :)

Stor varm kram
MINDI

Unknown sa...

Vilka härliga saker.

Och det här med stil, jag hoppar också i alla möjliga stilar. Det är väl det som gör ens hem personligt, att det inte ser ut som allting är stylat.

Blanda friskt du, det tycker jag du gör rätt i. ;-)

Kraaaaaaaaam