måndag 19 september 2011

Måndag

Photobucket

I morse var jag inte säker på om vi skulle ta oss till jobb och skola. Tyckte att dottern var lite het i pannan men hon var pigg sa hon. Så vi gick, och det visade sig att det inte var nåt :)
Idag regnade det ju hela förmiddagen, men på jobbet var vi ute och hoppade i vattenpölarna, det va mys :) Barnen tittade lite konstigt på mig när jag hoppade lite extra i de största pölarna :)

När jag hade hämtat dottern i skolan så åkte vi ut till skogen med vovvewilma, det hade slutat att regna. Där slogs vi faktiskt med mygg! Trodde de hade gett sig av för denna säsong ;)

Photobucket

För ett tag sedan blev jag påbackad av en paketbil, den kom rakt emot mig och tryckte till min bil i fronten. Bl a blev min reg.skylt lite bucklig. Något som förvånade mig var att det i dag kom en ny på posten, inte visste jag att det gick till så nuförtiden? Förr satte de på verkstaden fast en ny som de fått beställa.
Nu märker jag att det låter som jag har stor erfarenhet av sånt här ;) men det har jag lyckligtvis inte ;D

Nu tycker jag att min reg.skylt passar väldigt bra i köket istället så jag kanske skulle göra en hemmagjord till min bil istället ;D
Jo, hänganordning på väggen såg jag en liknande på Smultrongården fast min är mindre och med spik istället för krokar.

*Kram*

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hemska tanke, har snön kommit till Linde? ;-)

Näää, det är ju bara Andi som leker med kameran. *hihi*

Vi har också haft trökväder hela dagen, jag har bara varit ut när jag hämtat dottern och vinkat av främmande.

Har ingen erfarenhet av bilskyltar men där passade den väl bra. Lite kaxigt liksom till alla andra som har gamla regskyltar, liksom lite kärringen tvärt emot. ;-)

Hoppas allt är bra, nu hägrar sängen för mig.

Natti natti!

Felix sa...

Så mysigt med en skogsutflykt en vanlig vardag!

Du får försöka släta ut den buckliga gamla registreringsskylten, så kan du hänga den på väggen... ;-)

Hösthälsningar
Elisabet

Min Skattkammare sa...

Hej Andi!
Visst är det härligt med skogsluft!
Vacker bild du har överst på bloggen. Du är duktig på att fota!
Jo, det går att parkera precis bredvid Tant Gräddelin. Alt. på deras lilla parkering eller bara efter gatan. Man åker in vid Hovstarondellen, sen är det fjärde vägen till höger räknat från kyrkan som man ser från R50.
Tack för dina kommentar...blir så glad ska du veta! Jag kommer att få ett nervöst sammanbrott innan jag vet hur det blir med den....gulp...
Trevlig helg!
Kram Kicki

Rose Garden Malevik sa...

coola bilder :)
å missa nu inte.........

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN :)
De e kul å va med :)
Håkan

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vilka härliga foton!
Och vad mysigt det ser ut att vara hemma hos dig.

Kram från Eva