söndag 18 september 2011

Söndag

Photobucket

Sambon plöjer igenom de brittiska kriminalserierna som avlöser varann på tv:n och jag flyttar runt med mina pinaler, plus att jag fotar lite och försöker lägga upp lite större bilder här på bloggen. Det var så länge sen så jag har fått gnugga hjärncellerna lite, och så har det ändrats lite i programmet.

Vad veckorna går fort, det har sagts förut men det är bra sant. Min väns sambo sa en dag, "Man skulle vinna lite pengar så man slapp ekorrhjulet".
Hihi, ja det kan kännas så, som man springer i ett ekorrhjul, eller hamsterhjul för den delen ;)

Ha en fin vecka!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, vilka fina bilder du har i bloggen, blev så glad för nya inläggen:)ekorrarna får skylla sig själva om dom bara springer, vi är människor som kan gå lite sakta om vi vill;)Kraaam //Lotta

Anonym sa...

Ja du det är så sant som det är sagt... Vilket ekorrhjul man lever i, men det är allt härligt oxå.. kram på dig. N