söndag 21 mars 2010

Söndag


Det blev en hallonpaj till söndagsfikat. (Ser dock en aning bränd ut så det var väl på fisens mosse där ;)
Dagen har annars fördrivits framför tv:n, sängen eller datorn. Jag har fått en rejäl snuva som gör att jag måste bära med mig en låda Kleenex när jag förflyttar mig,
sicket takdropp man kan få alltså!

Min Vän Mindi har hjälp mig med att fixa lite större bilder här på min blogg. Får väl se om jag kommer att få till detta fortsättningsvis, jag har breddat mallen för det som kanske märks.
Nu blir jag mer sugen på att ta foton!
Tack Mindi :)

Ett tips, kika in hos: Lilla Strandkulla en ny blogg om bl a inredning, trädgård och pyssel :)

Nu måste jag nog leta reda på nässprayen och knyta.

Önskar er en fin vecka!


Kram-Andi

2 kommentarer:

Jennie sa...

God morgon!! Mums med hallonpaj!!
Det lyser vååååår om bilden! Superfin!! Kramar! J<3

Mindi sa...

*mums*

Den pajen ser god ut! :)~

Kram kram
M I N D I