måndag 22 mars 2010

Lite sol...


...hann jag få på min näsa innan den försvann i molnen :) Det tar emot men har man vovve så måste man gå ut trots att man är sjuk. Fast det är bra för då får man känna efter med jämna mellanrum hur man mår. Lilla skruttan här hemma är oxå hemma idag, hon har en så envis hosta istället. Men snart så ska vi väl alla bli lite mer motståndskraftiga när ljuset och våren kommer :)




Jag tycker det är så roligt att fotografera. Nu när jag kan lägga ut större bilder så blev jag mer motiverad oxå.
Innan jag blivit van med att göra bilderna större så får man ha överseende med att bilderna ibland blir monsterstora, jag ska nog hitta en idealisk storlek när jag har lekt färdigt ;)



Kram Andi

1 kommentar:

Mindi sa...

Så fina foton!!!!!

Krya på er!

Stor kram
M I N D I