tisdag 30 mars 2010

Så kloka...


... meddelanden man får på mejeriförpackningarna. Det är inte alltid jag läser på dem men ibland så fångar de min uppmärksamhet ;)

Jag själv måste äta frukost, annars svimmar jag nog framåt förmiddagen. Men det är förstås inte alla som äter frukost, som helt enkelt inte kan för de mår illa om de inte har varit vakna och igång ett par timmar innan.
De borde ju klara av de timmarna utan blodsockerfall och allmän vresighet?

Ja, vi är alla olika...



I fredags var jag och sambon ute och roade oss med goda vänner :) Vi bowlade så jag fick ont i hela kroppen nästa dag, mest i långfingret :D
Tjejerna mot killarna uppmanade vännen P oss denna gång oxå och så fick det bli ;)

Tack för en superhärlig kväll som slutade med diverse roliga övningar som t ex att gå på händer, bära damer på axlarna samt poppa allt från Johnny Cash till E. Meduza :D
Jag säger som en annan vän jag har;

"Va glá jag blir när jag möter ödmjuka, empatiska, kärleksfulla och prestigelösa människor!"

Och det är ni verkligen i mina ögon! PussoKram :)




Lillsnurpa var hos sin moster när vi var på galejs. ( Tack för hjälpen syster, om du läser :)

Den här kökssoffan som vi turas om att använda lite i familjen har fått en ny fin skrud av syster M. Det blev en helt ny soffa! Härligt vad man kan förändra med nytt tyg.

Nu ska jag ta tag i det och köpa tyg och klä om min därhemma.





Just nu går vi i "väntans tider" ;)
Mjauuuuu!


Ha det gott!


Kram Andi

4 kommentarer:

Mindi sa...

Fniss... jag kan se dig framför mig när vi sitter där hemma på Parkvägen och du sitter med ditt oboyglas och rör och rör och rör. ;) Jag minns tom hur glasen såg ut. :))

Själv vill jag gärna vara igång ett tag innan jag kan äta något.... men nu har jag precis ätit en tallrik havregrynsgröt och det är så-å gott. :)~

Stor kram
M I N D I

Anonym sa...

TACK själv underbara vän!!! Hade fantastiskt trevligt vi oxå! Hoppas vi gör om det snart!:) Stora kramar till er! P&M

Jennie sa...

Det är verkligen värdefullt att omge sig med människor som ger en positiv energi! Då mår man såååå bra! <3
Vaddå mjau?? Ska ni bli med kissekatt?
Glad Påsk till er alla i familjen! Stor kram!

Mormor S sa...

Vad roligt med bilden på din mjölkförpackning. Jag läser inte där så ofta jag heller - men en gång läste jag och det stod där "jag bantade till 11.30 varje dag". Det stämmer in på mig för det är så jag bantar också.

Jag önskar er alla en GLAD PÅSK.