torsdag 11 juni 2009

Semesterlängtan




Gillar lustigt nog denna kvava luft med mulen himmel, kanske stämmer in på sinnelaget för tillfället ;)

Nu börjar min kropp skrika efter ledighet, det känns på morgonen och eftermiddan. Men jag får kämpa på i tre veckor till...

Skåpet ovan ska bli vitt när jag fått lön och handlat färg. Det fyndade jag på Erikshjälpen för 250:-! Vid samma tillfälle hittade jag även den fina tallrikshyllan, har inte bestämt mig ännu för om den ska bli vit. Vilken tur att jag hängde med min Vän och kollega J när hon frågade om vi skulle åka dit på vår rast! :) Kram till dej om du läser :)


Och kram på er alla som tittar in!




3 kommentarer:

Mindi sa...

Åh här har du en till som verkligen verkligen längtar till semestern... Men det är också en del utav semestern ATT FÅ LÄNGTA till den. :) Eller hur? ;)

Vilka fynd du gjorde!!! Jag som skulle åka dit och kika i går men det glömde jag... får väl skriva upp det på min lilla att-göra-lista. ;)

Kramis
M I N D I

Anonym sa...

Det är klart jag läser! Två riktigt bra fynd! Det är inredning när det är som bäst!......att få fynda å måla! I like! Ses snart! Kramis!J<3

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vilka fynd!!!
Jag förstår att du blev nöjd med de inköpen för en sån liten peng.

Kram från Eva