måndag 22 juni 2009

Ledig dag!



Växlar ner farten med lite kompledighet innan riktiga semestern kommer :)
Idag har jag och min dotter hälsat på hos min goa vän och kollega J! Jag älskar att fotografera och J älskar att inreda och det är hon superduktig på. J och hennes vackra hem har inspirerat mig till att börja fixa lite hemma :) Det som fascinerar mig är hennes perfekta blandning av gamla ting som hon har målat och fått liv i genom att inreda med dem i sitt mysiga hus. Jag har tagit massor av bilder som jag måste be min vän Mindi att hjälpa mig med att lägga under Inspiration :) Så snart kan ni njuta av dem :) Ett par smakprov kan ni se härovanför.
J, Tack för att jag fick komma och fotografera! Och tack för blommorna ur din trädgård, de doftar ljuvligt! :)

Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för komplimangerna! Det är alltid lika roligt att ses! Du är väldigt duktig på att fånga känslan på kort! Gokväll!
Kramar J<3

Anonym sa...

Hej Kompis!
Vilken fin blogg du har och vilka fina bilder!!
Kommer kika in hos dej ofta:)
Ses snart, Kram AK.

Mormor S sa...

Vad du är duktig att ta kort.
Jättefina bilder du har tagit.
Har du varit och hälsat på din syster i Motala. Jag hoppas att det är bra med henne och med din familj också.
kram Siv