lördag 28 april 2012

Lite pyssel


Klädde hyllplanen i vitrinskåpet med spetsband.


Först tänkte jag klä med spetsduk bakom hela glasdörrarna men så
gjorde jag såhär istället. Skåpet sväljer hur mycket som helst, väldigt bra!


Lördagkväll, vacker himmel. Nu har jag inte sjöutsikt längre men det här har en annan tjusning :)

Idag har vi redit i fler flyttkartonger. Det tar tid, man får väl ta ett par kartonger om dagen :P
Idag har det blåst kallt, burr. Nu får vi hoppas på lite mer värme va?


Trevlig Helg!



2 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

vad fint vitrinskåp och vad gulligt det blev med spetsbanden!

himlen kan verkligen vara enormt vacker nu på kvällarna.

Hoppas du får en fin Valbergskväll!

KRAM från Eva

Anonym sa...

Så sött med spetsen! Så tänker jag med göra, då jag har kilometervis med spets ligger!!
Och flyttat har ni gjort, ser underbart ut på de små glimtar jag har sett.
Kram Linda i Villa Björkebo