torsdag 12 april 2012

Soligt igen


*Wilma 6 månader med ett getingstunget öra*

Förra veckan fick vi ta farväl av Wilma. Hon blev plötsligt vinglig och kunde inte gå ordentligt. Nu är det väldigt konstigt hemma, jag har ju haft hund sammanlagt 18 år. Det är på kvällarna som jag märker det mest när jag fortfarande tror att jag ska gå ut med henne. Det blev väldigt tomt.

Efter några jobbiga dagar med sorg så börjar det bli soligare igen. Både ute och inne. Livet går vidare och jag är tacksam för att jag fått haft Wilma i 12 år, nu är hon tillsammans med min första hund Yackie som hon avgudade, de leker nog för fullt på en härlig sommaräng tror jag :)



Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finaste Wilma! <3

Förstår att ni saknar henne massor. Jag saknar henne också!

Stor kram
MINDI

Anonym sa...

Finaste Wilma! <3

Förstår att ni saknar henne massor. Jag saknar henne också!

Stor kram
MINDI