onsdag 25 april 2012

Hej å hå!
Blogger har ändrat utseende så att allt ska bli "smidigare". Ja nu har jag ju blivit så pass gammal att jag tycker att allt var bättre förr ;) Jag får se om jag lyckas med detta inlägg.

Nu har vi flyttat. Skönt att det är klart, det är ju alltid en liten pärs.


Får jag fresta er med denna urgoda rätt som min goda vän bjöd på i lördags. Därför gör jag en stoooor bild ;) Gissa om vi gäster var i himlen?
Lax med f ä r s k p o t a t i s :)~
Och så en superdupergod sallad med mozarellaost på!
För att inte tala om den goda räkröran som man fick ta till det!
Jag bara älskar sådan här mat!

Tack så himla mycket min Vän!


Och nu ska jag skryta. Jag har bakat min första sockerkaka i vedspisugn! Tur bara att min tös påminde mig när den var i ugnen, jag gick nämligen och la mig och läste en bok som jag har svårt att lägga ifrån mig. Men den klarade sig sånär som på lite halvbränt skal på toppen som vi skrapade av ;)



Signe godkände kakan i alla fall. På tal om Signe, hon stormtrivs på landet, som sin matte.

Idag köpte jag spetsband som jag ska pryda en sak med. Men det får ni se imorgon för nu hoppar internet ur varannan minut så nu publicerar jag och loggar ut för mig :)

Godnatt!


4 kommentarer:

Felix sa...

Så mysigt att få komma ut i det fria på landet för både fyrbenta och tvåbenta! Dina nya trakter känner jag inte till, men förut anade jag var du bodde (med hjälp av bilderna på utsikten). ;-)

Vårhälsningar
Elisabet

Anonym sa...

Tack själv min vän för att du var med och bidrog till en supertrevlig kväll, meeen det är det ju jämt när vi träffas. Vårkramar N.

Anonym sa...

Åh så gott der ser ut. :) Den där räkröran kanske man kan få tigga till sig recept på? ;)

Vilka härliga kort och jag förstår att ni alla trivs. :)

Stor kram
MINDI

allaglada sa...

Håller med dig...bättre förr,,,men du fick till de riktigt bra ju=)