fredag 24 februari 2012

Tråååååååk....

... att vara genomdyngförkyld. Jag blir nästan vansinnig på mina infektioner som avlöser varann hela tiden. Det har varit något hela tiden sen oktober förra året. Nu är jag för en gång skull ordentligt förkyld istället för halvförkyld det är ju alltid nåt de!


~ * ~


Blomman som jag köpte idag på Ica gör mig glad. Den heter Pericallis. Man får vara tacksam över att man kan bli glad över en blomma eller hur? Det är färgen som piggar upp förstås :)
Köpte en tidning idag, åh, lavendel, jag skulle vilja se en sådan äng eller åker som i artikeln på riktigt....


Sådana här lakritspipor har jag nog inte ätit sen jag var typ 10-12 år. Idag kom sambon hem med ett paket och satte gladeligen i sig fyra stycken på en gång. Jag hoppas jag hinner smaka en när jag fått tillbaka smaksinnet. Vansinnet, däremot har jag gott om just nu känns det som, med tanke på min frustration över infektionernas stafettlöpning i mina bihåor ;)



* Önskar alla som kikar in hos mig en fin helg *




2 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Trist med förkylning! Krya på dig!!!

Mums med lakritspipor!!!

KRAM från Eva

Unknown sa...

Åh stackars dig! Krya på dig fort.

Hoppas du fick nån pipa med i alla fall, de är grymt goda om de är färska. ;-)

Kraaaaaaam från lite norrut!