fredag 13 januari 2012

Freeedag!

Katten Gustaf på dvd och popcorn. Mest min arvinge som tittade och jag fotade runt lite. Sambon somnade direkt efter kvällsmaten, jobbat mycket i veckan.




Hittade en liten rolig hink i stans lågprisvaruhus, passade att äta popcorn ur. Och Gustaf, ja han är väl mysig ;)




Vet inte hur många foton jag tagit på denna vy, den är så levande och skiftande. Igår kväll så "brann" himlen, det var så vackert.



I år sprayade jag fönstret med snöpuder. Det har ju hjälpt till med vinterkänslan minsann då snön haft svårt att bestämma sig ;)
Adventljusstaken plockades ner förra helgen, rätt tidigt för att vara mig, men har ersatts av liten skomakarlampa som jag hittade i förrådet. Den har jag inte haft uppe på tio år närapå, det är kul när man vill använda sina gamla saker igen.




Är smått svag för det lite sakrala, den här ljusstaken fyndade jag före jul på erikshjälpen, först så var jag inte totalförtjust i den, tänkte att jag skulle spraya den vit eller svart. Men nu så gillar jag den som den är.




Madonna får vara med igen ett tag, hon vakar över mig ;)


Nu ska jag kolla på Baksmällan 2.


Ha det gott!













3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej käraste du!
Det var länge sedan!
Tänker på dig mycket! Å blir så glad över att se dina inlägg här!
Trevlig helg!

Kramar J<3

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vilka vackra foton du tar! Gillar dina fönster och stileben foton liksom alla vackra naturmotiv. Du har öga för att se detaljerna.

Vad vädret verkar växla hos er! Ena dagen vårlikt och nästa full vinter. Fast det gör sig såklart fint på foto! :)

KRAM från Eva

Mindi sa...

Åh så fina foton. :)
Nästa år får du komma hem till mig och hjälpa mig spraya fönstrena för precis som du säger så ger det julkänsla. :) Jätte fint!

Tack för i går!!!! <3

Stor kram
M I N D I