torsdag 4 februari 2010

Snart helg igen!


... och här äts det vitpepparkorn varje dag. Vill ju försöka hålla maginfluensan stången, men det kanske bara är en myt att det hjälper med vitpepparkorn. Fast tron är ju viktigast som sagt :)
Min fina Azalea på stam har numera tyvärr börjat lämna in. Jag klarade den i över en månad i alla fall. Men nu så ser den mest ledsen och döende ut. Annat var den på min födelsedag då såg den ut som på bilden ovan :)



Ville visa den fina scrapbooken som jag fick av min gamla vän mindi. Den blev så beundrad av mig förstås, och alla som kom på besök.
Det är Linda Horn som gjort den! Superskicklig tjej!



Ja, så är det ju inte bara vitpepparkorn som jag äter tyvärr... det är ju en del godis också :/ Nu har jag nästan bestämt mig för att lägga band på mig. Eller åtminstone börja motionera ordentligt. Då brukar ju det där förbaskade sötsuget ge vika något ;)



Min nya mobil, en Sony Ericsson, rough pink tror jag färgen heter. Är ganska nöjd med den, sambon har en likadan fast silver.
Det var sambon som tecknade abbonemang med 3 i vårt fasta nät, det skulle ju vara SÅ BRA ;) Och då ingick de två nya mobiler.
Han valde färgerna, vet inte varför just jag skulle ta den rosa, ;) Han kunde väl lika gärna ta den och jag den silverfärgade ;)
Men jag ska inte vara otacksam, den var ju faktiskt fin :)


Kram Andi



2 kommentarer:

Mindi sa...

Ja albumet som Linda har gjort är så fint. Jag har lagt in en beställning till henne på ett annat album nu. :)

Så gott med kinapuffar men inget går upp mot pops väl? ;) Vi får ta oss en tur till Cloetta snart men det är kanske dumt om du ska försöka låta bli sånt där då? ;)

Mobilen är jätte fin och jag tyckte nog sambon valde en fin färg till dig. ;) Fast du hade nog helst velat ha en vit gissar jag? ;)

Stor lördagskram
M I N D I

Anonym sa...

Tack så mycket för jättegod sockerkaka och himla trevligt sällskap!!! Nu ser vi fram emot bowlingen!
Stor kram