tisdag 23 februari 2010

Morgonstund...


... har guld i mund :)

Imorse blev jag väckt av snöröjningen. Det var så intressant så jag var tvungen att ta ett kort. Vilka bra grejer det finns, titta så smart det är med den här snödammsugaren ;)

Det är en sådan lyx att slippa skotta snö eller ploga sig fram på småvägar nuförtiden när vi bor i lägenhet. Det är bara att passa på att njuta för tids nog så kommer jag stå med en snöskyffel igen :)
Nu måste jag skynda iväg till jobbet!

Trevlig fortsatt vecka!




Kram Andi

3 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Snödammsugare, så praktiskt! :)
Det är otroligt vad mycket snö ni har, det börjar se ut som mer än här snart.

Bara kylan tar & ger sig snabbt så är jag helnöjd.

KRAM från Eva

Mindi sa...

De som jobbar med snöröjningen har nog ett av de otacksammaste jobben. Alla gnäller ju på dem! :( Men jag måste säga att jag tycker de är suveräna och jag beundrar att de hinner med överallt. Att de sen inte kan ta bort snö på alla ställen det må väl vara hänt.

Stor kram
M I N D I

Anonym sa...

Hej vännen!

Nu kommer ännu mer snö:) Helt otroligt, undrar var den kommer ifrån, verkar iallafall aldrig ta slut! Men jag tycker det är mysigt med snö, man får motion när man skottar....måste se alla fördelar.
Det är skönt att va ledig men vi får hålla oss inne, F är fortfarande sjuk.
Ses på måndag, ha en skön helg. Myyys!!

Kram A-K