fredag 19 februari 2010

Fredag

Min 10-åriga trogna Vän Wilma


Snön singlar ner igen! Jag är väl snart den enda som faktiskt gillar det, jag tycker det är så vackert och rogivande med snön :)
Fast skulle vi vara i mitten på mars nu så skulle det kännas liiiiite tråkigt för då är det ju ändå dags för vår.

Nu sitter jag och väntar på att sticka iväg och jobba, min dotter kammar hunden och sambon går och laddar för ett naprapat-besök. Första gången i hans liv, han är nog lite nervös ;)

I helgen blir det nog besök av storasyster och så lite pulkaåkning i barndomsbacken med mindi :)

Ha en skön helg!


Kram Andi

3 kommentarer:

Mindi sa...

Men jisses så söt hon är. :) Vilket härligt kort!!!!!!!!

Jag gillar faktiskt också snön så vi är två. Innan jag fick barn så gillade jag varken vintern eller snön men nu gör jag det. :) Och vi har ju faktiskt bara haft riktig vinter i två månader så så farligt är det ju iiiinte. ;) Fast jag säger som dig, efter sportlovet i mars så får det gärna börja på att våras lite. :) Det är ändå härligt när årstiderna är som det ska. :))

Hälsa syrran och så ses vi i backen då? ;)

Bamse kram
M I N D I

Anonym sa...

Hej Andi!

Tack för din fina kommentar.

Jag hejjar på dig när det gäller ditt val. Hejja Hejja!

Kram Linda

Anonym sa...

Jag gillar också snön nu när det är så rent och ljust och fint ute, så vi är några stycken i alla fall! P klagade på skottningen imorse, men då slapp han ju dammsuga som jag gjorde, det tog precis lika lång tid!Kram Lotta