söndag 4 mars 2012

Vasaloppet!

Sitter ni klistrade eller är rent av i Mora och njuter av loppet? Eller är ni totalt ointresserade? Jag är väl mittemellan intresserad.
Ett år var jag faktiskt i Mora och väntade in min kompis pojkvän som kämpade i spåret. Det var mysigt, och man kände energin. Men det var på tok för dyrt med fika, jag tror en våffla kostade 60-70 spänn! EN ynka våffla med lite grädde och sylt.

Igår var det ju Andra chansen i melodifestivalen, och faktiskt så blev jag nöjd med de som gick vidare till final. Men det blev ju inte dottern, hon röstade på Timoteij och Sean Banan som så många andra barn säkert. 

Följer ni mellot? :)

Lite mysigt faktiskt ändå med den här tävlingen, (jag har sagt att jag inte gillar mello) men nu gillar jag det och mycket beror nog på den vackra, naturliga och proffsiga Sarah Dawn Finer. 

Ser i fram emot finalen, men eftersom jag är svag för Danny, så kommer jag gråta lite när han kanske inte vinner, för jag tror att han har väldigt stor konkurrens i år.
Många är bra, Loreen, Lisa Miskovsky, Top Cats, you name it... jag kommer knappt ihåg alla som är bra. Men det beror ju på vad vi vill ha i år. Känns som hoppande dansande ungdomar är mättat.
Men jag är alltid så svag för Danny. Han verkar vara en sån fin person. Fjortisen inom en väcks till liv ibland, Haha :)


Bild: Tv4.se

Igår roade jag mig med att klicka hem ett nytt skal till min htc från MyTrendyPhone.se. Ett vitt. Jag har ett svart nu men blev lite sugen på att förnya mig lite ;)


Bild: MyTrendyPhone.se

73:- plus frakt och betalningsavgift.


Idag ska jag tillsammans med min moster titta på gamla dia-bilder från när mamma och hennes syskon var unga och se vilka vi ska göra foton utav. Moster håller på och rensar bland alla sina saker. Efter det så åker projektorn till Erikshjälpen.



Skön söndag på er!

Inga kommentarer: