söndag 11 mars 2012

~Söndagspromenad~

Idag gick sambon och jag på en promenad runt vår lilla sjön. Vi är sannerligen inga motionärer, men det känns att vi nog behöver bli det. Man blir ju inte yngre! Så skönt det är att få ingång blodcirkulationen :)


I fredags åkte mina Converse på för i år. Trotsade snöblasket, men nu finns det knappt något sådant kvar. Nice, för nu har t o m jag börjat längta lite efter våren ;)


Efter vårt lovtal i fredags till Mp3-spelaren i skolan som gick jättebra så styrde jag kosan mot Motala. Hälsade på syster och passade på att klippa mig hos superbraiga frisören, Suzanne på Bra-salong. Hon har en liten fyrbenta kompis som är med hela dagarna, Aslan. Han är sååå söt och go. Vi busade innan innan han fick upp vittring på min väska, det fanns väl spår efter Wilma ;)


På kvällen käkade vi jättegod Ceasarsallad på Hugos. Dit kom finaste ungdomarna och slöt upp, jättemysigt. Lucas, min systerson med flickvännen :) Ceasarsalladen stod Lucas storebror Emil för, som är kock där.




* Mjauuu *

1 kommentar:

Linda, Fröken S sa...

Åh, jag längtar också efter att ta på vårskorna. Hade inte tid att leta imorse så det får bli i eftermiddag istället!