måndag 9 maj 2011

Utomhus...


Har inte varit så länge ute som jag var i söndags. Man somnar ovaggad :) Söndagen tillbringades i grannstadens stadspark som var översvämmad av folk.



För att vara riktigt lata så inhandlades lunchen idag :)~



När vi kom hem så såg jag denna cooling vid grannhuset. Han/hon låg och solade på ett smalt balkongräcke.


Har haft så himla ont i huvudet i två dagar när jag kommit hem från jobbet, idag la jag mig med dotterns nattlinne över ögonen som ögonbindel för att få så mörkt som möjligt. Fy för skallont :( Man blir helt matt.


Hoppas ni njuter av tillvaron!



Kram

2 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Hej Andi!
Aj aj och usch för huvudvärk! Stackars dig, nu när det är så härligt ute.
Och jag håller med dig i din kommentar hos mig. Man misströstar när andra bemöter vänlighet med förakt.
USCH! Det borde vara böter på sånt! :o(
Fast egentligen är de inte så många....om man tänker efter! :o)
De märks bara mer än andra!
Stor sommarkram till dig!
Kicki

Unknown sa...

Man får vara lat ibland och äta ute, det är vad som känns som semester för mig, att slippa laga mat.

Mixern är väldigt rejäl och jag kan tipsa om att Lidl har billiga frysta jordgubbar och andra bär, perfekt att ha hemma i frysen och bara ta upp några stycken som går åt när man gör milkshakes, yoghurtdrinkar, smoothies eller vad man nu gör. =)

Huvudvärk är inte kul, i alla fall om det är sån att tabletter inte hjälper. Hoppas du blir bättre snart.

Kraaaaaaaaam