måndag 2 maj 2011

Ljusskygg...




... och folkskygg kan man tro att jag gått och blivit nu när jag varit bort från jobbet i några dagar och för att jag har satt upp rullgardiner ;)


Det är stilrena superbra rullisar som silar ljuset så där lagom när solen ligger på. Jag gillar inte persienner så det här är mycket bättre. Det blir heller inte så hemskt varmt i rummet när man har dem nere. Kanske inte de vackraste från utsidan men det får folk på gatan stå ut med ;)


Kul att vara tillbaka på jobbet idag, allt känns bättre när man är igång igen :)





Vad vore livet utan Ikea? ;)








Jag har gått över till en mer "modern" stil i vardagsrummet. Nyinköpt Billys bokhylla, ger mig ordning och reda på sladdar till kameror och diverse.








Ännu en sak som jag räddade från soptippen för ett par månader sen när grannfun skulle flytta, den fina Kockums literkannan.


Ni får ursäkta om texten har 50 mil mellan textraderna ibland, jag vet inte vad som hänt med bloggen. Ska försöka få min bästa mindi att kolla upp det åt mig ;)




Kram

Inga kommentarer: