tisdag 12 april 2011

Hellooo!

Dagarna går fort, jag jobbar och sover i största allmänhet. Har nog en släng av vårtrötthet samt en seg infektion som byter skepnad varje vecka. Ena veckan är det bihåleinflammation och nästa, hosta. Däremellan lite feber. Men för ett tag sedan fick jag en utmärkelse, jag blev jätteglad!!! Den fick jag av Tiger från bloggen Tigers tassemarker. TACK supersöta Tiger och din matte! Känns hedrande att någon gillar ens blogg :) Tack! Awarden delas ut till de som har färre än 100 följare och som man vill att fler ska upptäcka. Reglerna är som följer:

  • Det är en bloggaward som du har möjlighet att dela ut till dina 3-5 favoritbloggar som har mindre än 100 följare.

  • Du meddelar bloggaren genom att skriva en kommentar i deras blogg. Du berättar att deras blogg är en av dina favoriter och att den har blivit utnämnd till en Liebster Blog.

  • Den som tar emot awarden skickar den till 3-5 av sina favoritbloggare som har färre än 100 följare.

Då skickar jag vidare utmärkelsen till dessa bloggar:


mindisrosadagar



MormorS



Javabönan



GRATTIS till er! Jag gillar er! Ni är olika bloggare och jag gillar olika :)


Mindi för sina härliga bilder och grafik, Mormor S för sina mysiga kreativa hantverk och Javabönan för sin blandning av loppis, familj, projekt och inredning.


Sen gillar jag ju flera bloggar förstås!!! Men dessa ville jag att fler ska upptäcka den här gången!



Kram Andi

2 kommentarer:

Mindi sa...

Tack sötaste du! :)
Så rörd jag blev nu! ♥

Stor kram
M I N D I

♥ cloudberrie ♥ sa...

Håller med dig att det är fina bloggar, men det är din med! Även om jag är en mycket "lat" bloggvän för tillfället... men det är sååå mycket med skidor, jobb och pluggandet.

Vad FINT foto på din vita katt, sååå FIN!!!

STOR KRAM från Eva