torsdag 28 april 2011

Hemma...

... i mitt vardagsrum hänger denna krona.... nejdå, skoja bara ;) Den känner ni kanske igen?, det är en av de stooooora takkronorna på Berns salonger. Jag och sambon var på krogshowen "Ljust och fräscht" den 18 mars och skrattade så in i norden. Den var så bra! :) När vi skulle hämta ut våra kläder i garderoben stod Fredrik Lindström och Henrik Schyffert där och sålde sin bok som jag tror hette samma som showen. Jag var bra sugen på att gå fram men vågade inte ;)








Nu har jag varit hemma i två dagar från jobbet eftersom jag åkte på en ordentlig förkylning efter påsk, jag trodde att jag var allergisk men så vaknade jag på måndagen med dundervärk i kroppen och hosta som jag dras med än. Det har varit mycket sjukdomar denna vinter och vår.


Så när jag tittar ut igen är jag väl som ett lakan i fejjan i jämförelse med alla andra som lapat sol ;)






Kram

1 kommentar:

lilla strandkulla sa...

oj,,oj hoppas du mår bättre snart o solsken det gör dig bara rynkig..hi hi