torsdag 3 mars 2011

På rasten...


... igår fyndade jag två söta tavlor på Erikshjälpen. De passade bra i mitt vardagsrum som jag har målat om i sandfärg. Jag fattar inte hur jag stod ut med de 90-talsgula tapeterna så länge. Ett lugn föll över rummet direkt när jag började rolla, FRID :) Snacka om att man påverkas av färger ändå!


Några som är coola för det mesta är dessa två. De är 1 år nu men väldigt lugna för att vara så unga. Busar mest på morgonen och en stund på kvällen däremellan så är det lugna gatan. De har aldrig bitit/rivit sönder något eller jamat otåligt!!!
De är verkligen gjorda för att vara innekatter. Men nu letar vi hus för snart står inte JAG ut här. Vill kunna släppa ut dem och vill kunna sätta mig på en trappa i vårsolen med en kopp kaffe. Aldrig har jag uppskattat en sån sak förut på samma sätt som jag kommer att göra nu!


Kramen

Inga kommentarer: