fredag 29 januari 2010

Fredag

Vintern håller kvar sitt grepp. Det gör mig inget, tycker det är mysigt med knarr under skorna. Jag hoppas att det kommer att vara såhär ända fram till mitten på mars. Sen får det bli vår på ett dygn, pang, bom, med torrt fint väder direkt ;) Kallt och torrt och varmt och torrt väder gillar jag, men vem gör inte det?


Igår unnade jag mig lite skönhetsvård, fixade ögonbrynen på Salong Evig Skönhet i Frövi :)
I samma lokal så säljer tjejerna inredning, just nu är det 30% på alla inredningsgrejer i butiken! Jag passade på att köpa den fina silen som jag tittat på tidigare.

Flitens lampa lyser inne på vår stads turistbyrå :)
Ha en skön helg!


Kram Andi

1 kommentar:

Mindi sa...

Så fina saker du fyndar!!!!!! :)

Jag såg att den lille gråa var borta på nätet nu... var det du???? :)

Stor varm kram
M I N D I