fredag 4 maj 2012

Ett litet Bageri & Café tips!


Mamma tog med mig till ett trevligt ställe som heter Silkes Bageri Café i torsdags. Det ligger vackert nere vid sjön i Nora och har supergott bröd. Vi köpte räksmörgås och jag har aldrig fått så mycket räkor på en macka förut! Det var jättegott! Det fina i kråksången är att det alltid finns bröd för den som är allergisk mot något, t ex gluten som min mamma är.



Läs mer HÄR !


På eftermiddagen var det 12-årskalas :) Min barndomsväns yngsta dotter fyllde år. Så det vankades mycker gott!
Det är så fint att se barnen växa och bli stora, jag blir så rörd något vis :)



Kolla vilka festliga sockerkaksskivor! Fiffigt med karamellfärg :)~



Trevlig Helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipset. :) Det stället måste jag försökte besöka i sommar. :)

Och tack för att ni kom i torsdags och firade vår stora-lilla dotter. :)

Stor kram
MINDI

Felix sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Felix sa...

Det caféet ser mysigt ut! Tack för tipset! Kanske kan passa för en sommarutflykt...

Jag var med arbetskamraterna till Annas Kafé i Löa i går. Kan också rekommenderas! www.annaskafe.se

Blåsiga vårhälsningar
Elisabet