måndag 13 maj 2013

Maj måne...

Hej!

Det går långt mellan bloggandet jag har ju gått över till Instagram, det är ju så smidigt :) Är det nån här som vill hänga på mig där så heter jag 10signe.



Jag och min lilla familj har varit till Danmark i fem dagar. Jag hälsade på mina tre morbröder med familj som bor där. En i Juelsminde, en i Kolding och en på Fyn. Tre dagar som vi mest har suttit och ätit och ätit :/
Annars så hann vi med Legoland och en jättestor loppismarknad under Lilla Bältbron. Där fyndade jag lite smått och gott.

Lampan över lilla köksbordet köpte jag på Bilka, (köpcentrum), passade bra tyckte jag. Nu går jag och väntar på en stol som jag beställde i början på april!

Hoppas på en fin och lugn vår/sommar!

Anki

1 kommentar:

n o r d i n g å r d e n sa...

Ahh vilket underbart kök att äta & fika i, och vilken snygg lampa, den passade verkligen bra där!

Tack för din härliga kommentar! Ang det där med "kommentaren" så är det inte att mista följare el att få sura kommentarer, utan det som är obehagligt är att det är att få icke friska anonyma såna! Det kan vara vem som helst som skriver såna, ngn i ens bekantskapskrets tex...den känslan är olustig..

Ha en skön försommar!!!! Mari.