onsdag 5 januari 2011

Badhus...

... står det faktiskt ovan entrén på vår stads badhus, Energikällan .
Jag associerade till "Tvaghus" av nån anledning ;D

Jag är en sällsynt gäst där, lite pinsamt egentligen då det är "varje barnfamiljs måste" att besöka enligt deras hemsida.
Jag är inte så badintresserad men idag tog jag mig i kragen och gick dit med min dotter. När jag såg henne överförtjust simma med sina armpuffar och plaska runt så kröp det dåliga samvetet under skinnet. Jag får nog bättra mig och gå lite oftare ;)

Hittade dessa på Ellos! 299:- (Ellos bild)

De får bli mina nya jobbskor :)



Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjingeling!
Snygga träskor!
Det är härligt med badhuset bara man kommer dit! Men de skulle kunna dra upp värmen lite! Fryslort som jag är!

Ha en bra trettondagsafton!
J <3

madde sa...

hoppsan vilka hippa dojor!!!!
häftigt

Anonym sa...

Hej! Två av mina barn var oxå där i går, jag skickar med dom med andra så slipper jag. Hoppas allt är bra med dig och de dina Kram/Carina<3

Unknown sa...

Hej vännen!

Skönt att du tagit dig till Energikällan, jag har varit där 2 gånger den här veckan och ska dit i morgon med. Lita på att det behövs efter allt julgodis. *puh*

Jag har inte bytt typsnitt på min blogg men på to-do-list står en ny header när jag får tid.

Hoppas ni har haft det härligt över jul/nyår och att ni är utvilade nu när vardagen smyger sig på igen.

Kram från Gammelbo!